+31 299 406 194
MENU

HARTSTICHTING

NOG SNELLER KLOPPEN


Van deze veelomvattende DirectMail-klus voor de Hartstichting gaat ons hart echt wel een beetje sneller kloppen. Door de omvang, door de complexiteit en vanwege de uitstekende samenwerking met het traffic team bij de Hartstichting zelf. Want ook die weten van wanten.


Samen zorgen we voor een foutloze productie van de vele DM-campagnes.

Het drukwerk, de gepersonaliseerde brieven en acceptgiro’s, maar ook de samenstelling van de mailpacks. Kortom: dat alles klopt.


We weten, door onze jarenlange ervaring, waar de bottle-necks zitten. We zijn zeer alert, heel precies en trekken op het juiste moment aan de juiste touwtjes. Of aan de bel, als dat nodig is. Dat zorgt voor een soepele afwikkeling en een tevreden klant.


advies ontwerp opmaak traffic productie verzending


ZAAM

VAN LEERLINGENWERVING TOT...


24 Scholen heeft ZAAM in totaal onder zijn hoede. Met dezelfde signatuur, maar ook elk met zijn eigen identiteit.


Een schoolbestuur heeft echt meer dan genoeg om handen om zich niet ook nog eens druk te moeten maken over drukwerk. Daarom maken wij voor ZAAM interconfessioneel voortgezet onderwijsde uitingen van ZAAM en haar scholen en zorgen dat die op de juiste plek terechtkomen.


Creatie, vormgeving, druk en print van marketingcommunicatie ligt op ons bord (maar nooit lang).

Het zijn uiteenlopende klussen: van leerlingen­werving tot en met het jaarverslag; ­ van premiums tot en met het bewaken van de huisstijl.

 


Q8/IDS

DE WEG WETEN TE VINDEN


Q8/IDS distribueert brandstoffen voor ­professionele transporteurs, zeg maar vrachtverkeer. Ze hebben door heel Europa onbemande tankstations waar chauffeurs 24 uur per dag kunnen tanken.


Om die stations bekend te maken vroeg ­Q8/IDS ons wegenkaarten van Europa te produceren, waarop de stations duidelijk zijn ingetekend. Vervolgens zijn die kaarten door heel ­Europa door ons gedistribueerd.


De wegenkaarten zijn door ons ontworpen met veel oog voor de vormgeving.

De stevige kaarten zijn zo gevouwen dat ze makkelijk kunnen worden geraadpleegd.


Voor Q8/IDS verzorgen we ook drukwerk, marketingcommunicatie- en promotie­materiaal voor de internationale ­transportbeurzen in Europa.


 

advies ontwerp opmaak traffic productie verzending


AMERICAN EXPRESS

HUISSTIJLBEWAKING EN PRODUCTIE


Bij bedrijven die wereldwijd opereren, wordt op lokaal niveau soms ongewild een loopje genomen met de huisstijl. Ieder kantoor en iedere leverancier wil nog wel eens een twist geven aan bijvoorbeeld een visitekaartje.


Bewaking van een huisstijl is bij ons in uitstekende handen. Wij hanteren voor de kaartjes altijd een identiek format voor die klant, zodat iedereen ‘hetzelfde’ visitekaartje krijgt. En altijd op tijd. Ook het drukwerk voor de overige huisstijluitingen verzorgen wij met veel plezier.


Marketing-medewerkers van de diverse afdelingen schakelen ons ook in voor actiematige producties, zoals het drukwerk voor evenementen of congressen. Van oplage 100.000 tot oplage 1: toen de CEO van American Express het hoofdkantoor in Nederland bezocht, verzorgden wij het ‘welcome pack’.


advies | ontwerp | opmaak | traffic | productie | verzending 


CONNEXXION

VAN PROCES TOT PRODUCTIE


Voor Connexxion ‘bemoeien’ we ons vooral met de vormgeving, opmaak en de inhoud van het personeelsblad, een digitale uitgave die door de medewerkers steeds weer met veel plezier gelezen wordt.


Het personeelsblad is bij Connexxion geen ondergeschoven kindje, maar een professioneel geproduceerd blad, met relevante informatie over wat er speelt binnen de organisatie.


Ronda + Bierman houdt samen met de Connexxion-redactie grip op het hele proces: de redactionele input vanuit de diverse vestigingen, het aanleveren van de teksten en de opmaak van ieder nummer. Zo ontstaat er een mooie uitgave: leesbaar en met een aantrekkelijke vormgeving. Zes keer per jaar, altijd op tijd.


advies | ontwerp | opmaak | traffic | productie | verzending

 


BOUWGROEP BUITENHUIS

HET GROENE ASPECT VAN COMMUNICATIE


Voor Bouwgroep Buitenhuis produceren wij onder andere de uitgave van de Buitenpost, een bulletin dat elke vier maanden op de mat valt bij alle relaties. Gewoon lekker ‘ouderwets’ per post, omdat de attentiewaarde daarvan nog altijd heel hoog is.


We doen hier veel meer dan drukken en verzenden. We bemoeien ons constructief met de inhoud, bepalen samen met de redactie welke onderwerpen aan bod moeten komen en hoe we dat tekstueel en in beeld moeten doen.


Dat leidt tot een prettig leesbaar blad dat we geseald in biofolie naar de relaties sturen. Het ‘groene’ aspect van de communicatie is ook voor Bouwgroep Buitenhuis heel belangrijk. Wij dienen ze met regelmaat van advies op het gebied van milieu en marketing. Voor een fris resultaat, in alle opzichten.


advies | ontwerp | opmaak | traffic | productie | verzending